Pozycjonowanie Gdańsk: o słowach kluczowych
Pierwszym krokiem w tworzeniu treści dla SEO jest badanie słów kluczowych. Odnosi się to do sprawdzenia, które słowa kluczowe odnoszą się do Twoich produktów lub usług i są aktywnie używane w zapytaniach wyszukiwania. Muszą one być dobrze zbadane, aby wybrać słowa kluczowe, które są odpowiednie dla Twojej oferty i nie są zbyt konkurencyjne.
Słowa z ogonami
O ile nie masz bardzo wysokiego autorytetu domeny, najlepsze słowa kluczowe to te o wysokim wskaźniku wyszukiwania, ale niskiej konkurencji. Wysoki wskaźnik wyszukiwań i słowa kluczowe o wysokiej konkurencji zostaną zdominowane przez witryny o wysokim autorytecie domeny (pomyśl o największych graczy w branży, takich jak w przypadku treści zyskujących popularność lub w przypadku treści biznesowych). Odwiedź stronę eksperta: https://mateusz-kozlowski.pl/pozycjonowanie-gdansk/.
Możesz użyć kilku z tych słów kluczowych o dużej liczbie i dużej konkurencji, ale nie skupiaj na nich całej strategii. Jest mało prawdopodobne, że będziesz dobrze w rankingu dla nich i tracisz odbiorców szukających mniej konkurencyjnych zapytań.
Wybierając słowa kluczowe, mogą to być krótkie lub długie ogony.
Słowa kluczowe z krótkim ogonem: jedno lub dwa słowa kluczowe, np. Opiekunowie psów.
Długoterminowe słowa kluczowe: bardziej szczegółowe frazy zawierające od trzech do sześciu słów kluczowych, np. Niedrogie opiekunki do psów w Gdańsku.
Tworzenie treści
Po wybraniu słów kluczowych musisz faktycznie stworzyć treść. Najprawdopodobniej będzie to zawartość strony internetowej, taka jak strony produktów lub usług oraz posty na blogu. Możesz także zastosować techniki SEO do tworzenia wideo i niektórych innych mediów. Idealnie połączysz różne treści. Na przykład wpis na blogu z osadzonym odpowiednim filmem.
Twoja treść wymaga wielokrotnego użycia docelowego słowa kluczowego. Liczba przypadków, w których jest używany, nazywa się gęstością słów kluczowych, a gęstość będzie się różnić w zależności od liczby słów. Nie ma idealnej gęstości słów kluczowych, ale uwzględnienie słowa kluczowego co 300-400 słów jest dobrą wskazówką. Upewnij się, że słowo kluczowe pojawia się również w pierwszym akapicie.
Twoja liczba słów powinna wynosić co najmniej 500. Wyszukiwarki preferują długie treści, które zazwyczaj mają około 1500 słów plus. Treść dla SEO musi być informacyjna i wartościowa, więc powinna zawierać jak najwięcej informacji na dany temat. Musi również mieć dobrą czytelność. Używaj krótkich zdań, głównie poniżej 20 słów, i unikaj zbyt wielu superlatywów.