English Academy

Dlaczego warto zapisać dziecko do przedszkola? English Academy 

Około 61% dzieci w wieku od 3 do 5 lat jest zapisanych do pewnego rodzaju przedszkoli. Ponieważ są to krytyczne lata dla rozwoju mózgu, konieczne jest uczestnictwo w wysokiej jakości programie edukacyjnym. Co sprawia, że program jest dobry dla małych dzieci? Ponieważ dzieci uczą się poprzez zabawę, ważne jest, aby zabawa była głównym tematem większości zajęć. Istotne jest również, aby nauczyciele wchodzili w interakcję ze swoimi małymi uczniami i odpowiadali na potrzeby każdego dziecka.

Czego uczą się dzieci?

Podczas tego ważnego etapu rozwojowego dzieci w English Academy kształtują również poczucie własnej wartości. Na przykład może zacząć myśleć o sobie jak o starszym bracie lub siostrze, jeśli w domu jest inne dziecko. Zaczynają również łączyć się głębiej z innymi, uczą się komunikować swoje uczucia, dzielić się praktykami i nie tylko. Kiedy szkoły uwzględniają tożsamość dzieci, normy kulturowe i tradycje w klasie, uczniowie mają poczucie przynależności i włączenia. Pomaga to dzieciom tworzyć skojarzenia, które są ważne dla nauki.

W miarę jak uczniowie stają się coraz bardziej samodzielni, rodzice często przekazują im więcej obowiązków związanych ze szkołą. Uczniowie czują się zdolni i kompetentni, gdy ich środowisko wspiera ich to, kim są i zachęca ich do wykorzystania posiadanych umiejętności na wszystkich poziomach, ale szczególnie w szkole średniej.

Szkoła podstawowa

Dzieci rozpoczynające naukę w przedszkolu w wieku 5 lub 6 lat mogą mieć wiele różnych uczuć, w tym nerwowość i podekscytowanie tym nowym doświadczeniem. Być może dzieci słyszały, jak dorośli mówili, że rozpoczęcie przedszkola to początek „prawdziwej nauki”. Ale tak nie jest; dzieci uczą się od dnia narodzin. Wraz z przejściem do przedszkola dzieci zaczynają pracować nad umiejętnościami osobistymi i społecznymi, takimi jak zarządzanie swoimi zachowaniami i reakcjami, rozwiązywanie problemów i logiczne myślenie. Wczesne doświadczenia dzieci poszerzają ich wyobrażenia o tym, jak działa świat.

W miarę dojrzewania stają się w stanie lepiej zrozumieć bardziej złożone procesy myślowe, takie jak odwracalność lub przemiana wody w lód, a następnie z powrotem w wodę. Inną koncepcją, którą mogą zacząć badać, jest sposób, w jaki materia przybiera kształt zajmowanej przez nią przestrzeni, jak piasek wypełniający pojemnik w kształcie gwiazdy, i dlaczego tak się dzieje. W miarę jak uczniowie przechodzą przez szkołę podstawową, ich umiejętności czytania i rozumienia poprawiają się i mogą korzystać z różnych zasobów — od czytania książek i oglądania filmów dokumentalnych po wycieczki do muzeum — aby pomóc im zrozumieć idee, z którymi spotykają się w klasie i poza nią. Edukacja, jaką uczniowie otrzymują w szkole, opiera się na tych doświadczeniach.